Toimitus kotiovellesi 3-4 arkipäivässä Pohjoismaiden suurimmasta eläinkaupasta!

Seuraavat ehdot koskevat myyntiä sinulle Zoopermarketin asiakkaana. Tehdessäsi tilauksen Zoopermarketti.fi sivuilla hyväksyt nämä ehdot, ja siksi on tärkeää että luet nämä ehdot tarkasti. Zoopermarketti ei myy alle 18 vuotiaille ilman huoltajan suostumusta. Vastaamme sähköposteihin arkipäivisin 24 tunnin sisällä.

  1. Hinta
  2. Osto
  3. Toimituksen myöhästyminen
  4. Toimituksen riskit
  5. Jaettu toimitus
  6. Maksu
  7. Takuu
  8. Peruttu ostos ja makutakuu
  9. Reklamaatio
  10. Salassapitovelvollisuus, turvallisuus ja henkilötiedot
  11. Evästeet

1. Hinta

Kaikki hinnat sisältävät arvolisäveron, ellei muuta ole ilmoitettu. Hinnat sisältävät arvonlisäveron siitäkin huolimatta, että paketti toimitetaan Ahvenanmaalle. Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin. Toimituksesta voi tulla lisämaksu toimitusehtojen mukaisesti. Yksittäisille tuotteille voi tulla lisätoimitusmaksu tai lavamaksu. Tämä on ilmoitettu tuotteen sivulla. Muita maksuja tai veroja ei synny.

2. Osto

Sopimus ostosta tapahtuu, kun Zoopermarketti vahvistaa tilauksen lähettämällä tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistus on automaattisesti luotu tietojärjestelmässämme ilman manuaalista valvontaa. Mahdollisissa virheissä esimerkiksi liittyen tuotteen hintaan tai toimitusaikaan yms. pidätämme oikeuden korjata nämä jälkikäteen. 

3. Toimituksen myöhästyminen

Jos toimitus myöhästyy, ilmoitamme tästä sinulle sähköpostilla. Asiakkaana sinulla on aina oikeus perua tilaus, jos toimitus myöhästyy. Me teemme aina parhaamme, jotta toimituksesi on oikein ja ajoissa. Tilanteita, joissa toimituksen loppuun vieminen ei ole mahdollista, voi tapahtua, esimerkiksi jos toimittajamme ei voi pitää meille tehtyä lupaustaan. Emme hyvitä toimituksen mahdollisista myöhästymisistä.

4. Toimituksen riskit

Vastuu ja riski toimituksesta on Zoopermarketilla varastolta sinun luokesi (esimerkiksi rikkoontunut tai hävinnyt lähetys). Huomioithan, että sinun tulee säästää tuotteen pakkaus, jotta ilmoitus on voimassa. Tuotteen palauttamisesta koituvat riskit ovat sinun vastuullasi.

Kun vastaanotat pakettisi:
Tarkista, että paketti on ehjä
Tarkista, että pakettissa, tai tuotteessa ei ole piileviä virheitä. Tuote voi olla vaurioitunut, vaikka paketti on ehjä. Suosittelemme, että purat tuotteet varovasti ja tarkistat kunnon, ennen kuin hyväksyt paketin vastaanoton. 
Jos tuote vastoin oletusta on vaurioitunut, älä kuittaa vastaanottoatai, tai voit kieltäytyä vastaanottamasta pakettia.

5. Jaettu toimitus

Jos jollakin tilaamistasi tuotteista on huomattavasti pidempi toimitusaika kuin muilla tilaamillasi tuotteilla, saatamme jakaa tilauksesi osiin. Asiakkaana sinun ei tarvitse koskaan maksaa sovittua toimitusmaksua enempää.

6. Maksu

Luottokorttimaksuissa käytämme salattua yhteyttä luottokunnan digitaaliseen maksupäätepalveluun, joka varmentaa maksun. Zoopermarketti ei tallenna luottokorttitietojasi. Maksu veloitetaan luottokortiltasi tilauksen lähettämisen yhteydessä.

Voit maksaa ostoksesi myös Nordean verkkopankkia käyttäen.

Lasku tai osamaksu. Me teemme yhteistyötä Klarna AB:n kanssa, ja tarjoamme täten lasku- ja osamaksu mahdollisuuden. Valitessasi maksuvaihtoehdoksi laskun saat tuotteet kotiisi ennen kuin maksat. Voit valita haluatko maksaa koko summan kerralla, tai maksaa summan pienemmissä osissa. Laskun eräpäivä on 14 päivää paketin lähettämisen jälkeen.
Valitessasi laskun tai osamaksun voit tilata tuotteet ainoastaan Väestörekisterikeskuksen rekisteröimään osoitteeseesi. Sinun tätyy olla yli 18 vuotta voidaksesi valita tämän maksuvaihtoehdon. Saatuasi laskun voit osamaksaa laskun jopa 36 kuukauden aikana, maksamalla pienimmän vaaditun summan. Osamaksusta tulee lisämaksu sekä korko. Halutessasi maksaa laskulla tarkistamme luottotietosi. Myöhästyneestä maksusta tulee myöhästymismaksu sekä myöhästymiskorko. Voit lukea Klarnan lasku- ja osamaksuehdot allaolevista linkeistä.

Klarna Lasku
Klarna Tili
Klarna Tiliehdot
Standardisoitu eurooppalainen kuluttajaluottotieto

7. Takuu

       Takuu on kuluttajasuojalain mukainen

8. Peruttu ostos ja makutakuu

Sinulla on oikeus katua ostostasi 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tämä edellyttää että tuote ja tuotepakkaus on muuttumattomassa kunnossa, tarkoittaen käyttämätön ja ehjä. Et saa käyttää tuotetta tai avata pakkausta. Jos tuotteessa on etiketti tai muu vastaava, täytyy tämän olla tuotteessa kiinni ja ehjä palauttaessasi tuotteen, ja tuotteen täytyy olla alkuperäisessä pakkauksessaan.

Kaikilla kissan ja koiranruoillamme on makutakuu (koskee vain kuivamuonaa, ei koske märkäruokaa). Tämä tarkoittaa, että jos koirasi tai kissasi ei pidä ostamastasi ruoasta, on sinulla mahdollisuus lähettää tuote takaisin meille ja saada rahat takaisin. Vähintään 80% pussin sisällöstä on oltava jäljellä palauttaessa, tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaaan, ja sinun täytyy ilmoittaa makutakuusta enintään 30 päivän sisällä tuotteen ostamisesta Zoopermarketille.

Zoopermarketissa sinulla on vapaa peruutusoikeus ja ilmainen palautus useimmille tuotteistamme. Me vastaamme palautuksesta koituvista toimituskuluista, kun palautukseen käytetään meiltä saatua palautusetikettiä, ja paketti jätetään postin palvelupiseteeseen. Saadaksesi palautusetiketin sinun tulee ottaa yhteys meidän asiakaspalveluumme sähköpostiosoitteessa asiakaspalvelu@zoopermarketti.fi. 
Näiden ehtojen mukaan tehdyistä tuotepalautuksista palautamme rahasi 14 päivän sisällä, laskettuna päivästä jolloin olemme vastaanottaneet palautuksesi. Rahat palautetaan samaa maksutapaa käyttäen, mitä asiakas on käyttänyt tilauksen yhteydessä.  Yhteydenotot asiakaspalveluumme sähköpostiin asiakaspalvelu@zoopermarketti.fi

Huom! Poikkeuksina ilmaiseen toimitukseen ovat kissanhiekka, akvaariot, akvaariokasvit ja isokokoiset kana-/kaninhäkit. 

Huom! Muilla tavoilla toimitetuista asiakaspalautuksista tai noutamatta jääneistä postipaketeista emme maksa palautuskuluja.

Palautukset osoitteeseen:

Zoopermarketti 
Søren Nymarksvej 27
DK-8270 Højbjerg 

9. Reklamaatio

Reklamaatiot Zoopermarketille voi tehdä kuluttajasuojalain mukaisesti. Säästä kuljetuspakkaus jotta reklamaatio logistiikkayritykselle on mahdollinen jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana. Reklamaatio tulee tehdä kohtuullisessa ajassa tuotteen vastaanottamisesta. Vaihdamme tottakai tuotteen joka on väärin lähetetty, kunhan tuotteen pakkaus on avaamaton. Tällaisessa tapauksessa voit maksutta palauttaa tuotteen meille, edellyttäen että käytät meiltä saatua palautus-etikettiä. Maksuton palautus tarkoittaa että sinulle asiakkaana ei koidu palautuksesta lisäkustannuksia. Osto perutaan ja rahat palautetaan 14 päivän sisällä siitä että Zoopermarketti on vastaanottanut tuotteen. Rahat palautetaan samaa maksutapaa käyttäen, mitä asiakas on käyttänyt tilauksen yhteydessä.
Jos tuote on rikki voit palautta tuotteen meille. Huomioithan että me tarkistamme että tuote on todellakin rikki, ja vasta tämän jälkeen palautamme rahasi, tai lähetämme tuotteen sinulle. Jos toteamme että tuote ei ole viallinen peritään sinulta toimitusmaksu. Yhteydenotot asiakaspalveluumme sähköpostiin asiakapalvelu@zoopermarketti.fi.

10. Salassapitovelvollisuus, turvallisuus ja henkilötiedot

Tehdessäsi tilauksen Zoopermarketti.fi sivuilla ilmoitat henkilötietosi kuten nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi. Rekisteröintisi ja tilauksesi yhteydessä hyväksyt että me tallennamme ja käytämme tietojasi yrityksessämme voidaksemme tehdä loppuun asiointimme kanssasi. Tallennamme myös kaiken kommunikaation jonka käymme kanssasi sähköpostitse, voidaksemme taata sinulle hyvälaatuista asiakaspalvelua. Jos haluat tilata uutiskirjeemme lähetämme sinulle tarjouksia ja tietoa uutuuksista sähköpostiisi. Voit helposti perua uutiskirjeen omien jäsensivujesi kautta, tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Sinulla on oikeus saada kaikki informaation sinusta minkä olemme tallentaneet järjestelmäämme. Jos tiedot ovat virheelliset tai epäolennaiset voit vaatia että tiedot korjataan tai poistetaan. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Zoopermarketti käyttää jäsenrekisterin tietoja markinointia varten. Hyväksymällä nämä ehdot asiakas hyväksyy tietojensa käytön. Asiakas voi milloin vain perua hyväksyntässä ottamalla yhteyttä Zoopermarketin asiakaspalveluun.

Asiakas on itse vastuussa käyttäjätunnuksestansa ja salasanastaan. Asiakas ei saa luovuttaa näitä tietoja muille.

Zoopermarketin asiakasrekisteri on luottamuksellinen. Zoopermarketti sitoutuu pitämään tiedot salassa, eikä luovuta tietoja muille kuin konserninsisäisille yhteistyökumppaneille tai laskujen myynin edustajalle muussa asteessa kuin lain mukaan asetetussa. Poikkeuksena välitämme sähköpostiosoitteen Trustpilotille, jotta he voivat pyytää asiakkaalta arviota toiminnastamme. 

11. Evästeet

Eväste (englanniksi cookie) on data-tiedosto jonka palvelin, esim. zoopermarketti.fi tallentaa käyttäjän (asiakkaan) tietokoneelle. Evästeitä käytetään tallentamaan sisäänkirjautumistietosi sekä ostoskorisi tiedot selatessasi kotisivujamme. Jos olet asettanut selaimeesi eväste-eston et voi tehdä tilausta sivujemme kautta. Voit muuttaa eväste asetuksia selaimesi asetuksista. Huomioithan että emme käytä evästeitä tallentaaksemme sinun henkilökohtaisia tietojasi.

Asiakaspalvelu:
Auki arkisin 11.00 – 15.00
Puhelin: 09-42452166
sähköposti: asiakaspalvelu@zoopermarketti.fi

Käytämme Pensio Payment Gateway:tä korttimaksujen turvalliseen käsittelyyn. Voit olla varma, että tietojasi käsitellään luottamuksellisesti

PCI Compliance

Nopea ja halpaa!
Nopea ja halpaa!
17.05.2018 - Stefan W
Nopea toimitus
Nopea toimitus, joka vastasi täysin tilaamaani.
05.04.2018 - Aila Hara

E-merkki on takuu verkkokaupan turvallisuudesta. Meille Zoopermarketissa on tärkeää, että tunnet olosi turvalliseksi ostaessasi meiltä. Siksi noudatamme e-merkin vaatimuksia.

 Petworld.dkZoopermarked.noPetworld.seZoopermarketti.fi