Toimitus kotiovellesi 3-4 arkipäivässä Pohjoismaiden suurimmasta eläinkaupasta!

Hintatakuu


Meillä Zoopermarketissa on käytössä hintatakuu. Me olemme ylpeitä voidessamme tarjota sinulle koko valikoimamme
tuotteita parhaalla hinnalla. Siksi me takaamme, että saat AINA tuotteet samaan hintaan kuin suomalaisilta kilpailijoiltamme, jos
satut löytämään samaa tuotetta myytävän jossain muualla Suomessa halvemmalla.

Jos löydät identtisen tuotteen halvemmalla hinnalla, me tulemme vastaan tuotteiden erotuksen verran. Jos olet jo
ehtinyt ostaa tuotteen meiltä, hyvitämme sinulle erotuksen verran, mikäli otat meihin yhteyttä kohtuullisessa
ajassa (7 päivää) tuotteen ostamisesta.

Hintatakuun ehdot

- Zoopermarketti vertaa hintoja ainoastaan kilpailijoihin, joilla on suomalainen .fi verkkotunnus tai suomalainen y-tunnus.  
- Kilpailijoiden tarjousten pitää olla dokumentoitavissa ostohetkellä.
- Tuotetta pitää olla jäljellä kilpailijan varastossa sillä hetkellä, kun hintatakuuta käytetään.
- Jos olet jo tilannut tuotteen meiltä, mutta huomaat sitten halvemman tarjouksen kilpailijan liikkeessä. Sinulla
on aikaa 7 päivää tilauksesta käyttää hintatakuuta.
- Palvelut kuten toimitus, postitus, prosessointi yms. kulut eivät ole hintatakuun piirissä.
- Hintatakuu on voimassa vain yksityisille asiakkaille.
- Zoopermarketti ei vertaa kilpailijoiden antamia jäsentarjouksia, osto-, asiakas- tai maksutapatarjouksia,
nipputarjouksia, erätarjouksia, loppuunmyyntitarjouksia, valmistusvirhetarjouksia tai kakkoslaatutarjouksia yms.

Näin toimit kun...
... näet tuotteen olevan halvempi kilpailijalla

Jos näet tuotteen olevan halvempi kilpailijan liikkeessä tai verkkokaupassa, riittää kun toimitat dokumentin
halvemmasta hinnasta meille (kuitti, kuva, mainos, esite, linkki, tms.) ja me alennamme hintaamme tai hyvitämme jo
maksamastasi hinnasta.

Ellet ole vielä ostanut tuotetta, voit tilata tuotteen verkkokaupastamme ja ilmoittaa hintatakuusta
asiakaspalveluumme. Muutamme sitten hinnan tilaukseesi ennen kuin veloitamme/laskutamme tilauksen. Nordea
verkkomaksuissa hyvitämme hintatakuun mukaisen summan takaisin tilillesi.

... löydät oston jälkeen saman tuotteen halvemmalla muualta 

Sinulla on 7 päivää aikaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tilauksen tekemisen jälkeen ja toimittaa meille
tarvittavan materiaalin (kuitti, kuva, mainos, esite, linkki, tms.) hintatakuusta.
Jos olemme jo ehtineet lähettää/laskuttaa tuotteen, hyvitämme hintatakuun mukaisen summan takaisin sinulle tai
muokkaamme lähettämäämme Klarna-laskua hintatakuun mukaisesti. Saat siinä tapauksessa meiltä korjatun version
laskustasi.

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zoopermarketti.fi

Asiakaspalvelu:
Auki arkisin 11.00 – 15.00
Puhelin: 09-42452166
sähköposti: asiakaspalvelu@zoopermarketti.fi

Käytämme Pensio Payment Gateway:tä korttimaksujen turvalliseen käsittelyyn. Voit olla varma, että tietojasi käsitellään luottamuksellisesti

PCI Compliance

Ei valittamista ja jatkoa seuraa,tilaan…
Ei valittamista ja jatkoa seuraa,tilaan pian uudelleen kiitos
30.03.2018 - Marja-Leena Hakkinen
Hyvä palvelu
Hyvä palvelu tuotteita saisi olla enemmän esim ruokia linnuille.
27.03.2018 - Susanna Lehto

E-merkki on takuu verkkokaupan turvallisuudesta. Meille Zoopermarketissa on tärkeää, että tunnet olosi turvalliseksi ostaessasi meiltä. Siksi noudatamme e-merkin vaatimuksia.

 Petworld.dkZoopermarked.noPetworld.seZoopermarketti.fi